Sunday, January 11, 2009

Multipurpose Car

An ideal Mini Cooper suppose to race on the road.

But this one can do other thing besides that.

It can be a decoration at shopping mall.

And also a garbage bin!!!
Come on la... macam takde tong sampah je kat situ...

10 comments:

Tenno said...

update la pasal offer terbaru tu...huhu..

Caieja said...

not yet...

until confirmed

Obefiend said...

WIN

stealth garbage skill tu... jgn jeles.

Caieja said...

::Obefiend::
lagi jeles macam mana die bole turunkan cermin kete nak buang sampah kat situ.

Dah 'takdir' nak buang sampah kat situ...

Stupido!

Caieja said...

::Obefiend::
'Stupido!' tu utk org yg buang sampah tu...

rAihAnA said...

kak syaja... offer ape? huu tak nk update kite pn!

Caieja said...

::rAihAnA::
Hello2... ini posting org yg buang sampah dalam kete...

pasal offer tu tunggu dulu until confirmed. :p

Tenno said...

hello2 jugak..hehe..tak pasal2 laks kena tanya..eh tapi apo bondo yg ade kat dlm keta tu...tak macam garbage pun!! 6_6

D3mOn said...

tu kunci keter

D3mOn|c said...

tu memang tong sampah lah...

berbentuk minicooper..cun siot!!


wkakakkakakakak