Monday, February 23, 2009

The Curious Incident of Benjamin Toyo

Have you watch the movie? Don't you think he also live a mysterious life like that?

Ah... no wonder he is acting childish nowadays...

7 comments:

FJ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Caieja said...

Beb.. i really want ur comment to be here.. hillarious...

tp, safety purposes, aku buang. kalau nak gak, ko jd anom eh?

Went to Swiss? guna duit sape? ah..

Die kacau Pak Cik Khalis mesti sbb die tak leh buat bleach lagi kan?

The2ndBun said...

hahahahahah. tak pasal2 SB cari aku nnt kan? halaa aku tak igt dh ape aku tulis tu. tp takpela. just so u know. aku sbnrnya mls nk gosip psl ni. tp bl org sekeliling bckp aku pn tak dpt tahan nk bckp juga. haha! umah dia tu tu selang beberapa kg je dgn tanah tumpah darah bapak aku. makcik aku pn heran sesgt tgk member tiba2 btukar kaler!? aku pn kabo jela apa yg aku tau. benda ni pnh msk paper/tabloid skjap. n u knw wat he said? dia kata itulah penangan makan tempe!

The2ndBun said...

cop! aku pun nak jadi misteri lah beb. hahahahahah. misteri seorang "roti" :p (kepada sesiapa yg mengerti)

anne said...

it's the tempe syaja :p

mimiko said...

pakcik tempe jadi muda balik.surgery beb!

boyam said...

bak kate bos FE lama,
" amri, aku rasa berdosa kalo x mekan tempe" wakakakakka